Staying strong in times of crisis

Stay in the flow!

A crisis challenges us in special ways. To be able to overcome a crisis and remain healthy, mental strength is of great importance. 

Michael Wigge, a trainer and counsellor at the Fürstenberg Institut, gives you seven tips for staying healthy throughout this unusual situation and all its challenges.

Staying strong in times of crisis

Michael Wigge

Michael Wigge

  • Bachelor in Communications & AV Production Studies
  • Systemic coach, certified by ILCT Ohio
  • Experience in organisation consulting with stress management and relaxation training

In a nutshell

  • Acceptance
  • Inner dialogue
  • Reality check and change of perspective
  • Self-care
  • Empathy
  • Search for meaning
  • Trust

Downloads


In­ter­­na­tio­nal

Szukać

Login

Dodatkowy dział informacji dla naszych klientów

Dodatkowym Serwisem dla naszych Klientów jest możliwość wzglądu do naszych szczegółowych informacji i materiałów oraz możliwość ich ewentualnego pobraniana. Proszę zalogować się nazwiskiem użytkownika i hasłem.

Mają Państwo problemy z odszukaniem danych do zalogowania? Kliknij tutaj.

Kontakt

ContactLayer Image

Ustawienia ciasteczek

Używamy plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę naszej strony internetowej i poprawić naszą komunikację z Tobą. Bierzemy pod uwagę Państwa wybory i wykorzystujemy tylko te dane, na które wyrazili Państwo zgodę.

Te pliki cookie umożliwiają korzystanie z naszej strony internetowej poprzez włączenie podstawowych funkcji, takich jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów. Nasza strona nie może funkcjonować prawidłowo bez tych plików cookie.

Te pliki cookie pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą stroną internetową, zbierając informacje anonimowo. Dzięki tym informacjom możemy stale ulepszać naszą ofertę.

Pliki te są używane do śledzenia odwiedzających strony internetowe. Intencją jest pokazanie reklam, które są istotne i angażujące dla indywidualnego użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i osób trzecich zajmujących się reklamą.