Home office – how to successfully manage work and childcare

Thats how it works!

The corona pandemic has left many people facing a completely new way of life – because, for example, schools and nurseries have closed and work has been transferred to the home office. 

Michael Wigge, a counsellor and coach at the Fürstenberg Institut, offers some useful tips for dealing with children when working from home.

Homeoffice and Childcare

Michael Wigge

Michael Wigge

  • Bachelor in Communications & AV Production Studies
  • Systemic coach, certified by ILCT Ohio
  • Experience in organisation consulting with stress management and relaxation training

In a nutshell

  • Stay calm!
  • Structure your day
  • Time and break management: 25/ 5
  • Team work

Downloads


In­ter­­na­tio­nal

Szukać

Login

Dodatkowy dział informacji dla naszych klientów

Dodatkowym Serwisem dla naszych Klientów jest możliwość wzglądu do naszych szczegółowych informacji i materiałów oraz możliwość ich ewentualnego pobraniana. Proszę zalogować się nazwiskiem użytkownika i hasłem.

Mają Państwo problemy z odszukaniem danych do zalogowania? Kliknij tutaj.

Kontakt

ContactLayer Image

Ustawienia ciasteczek

Używamy plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę naszej strony internetowej i poprawić naszą komunikację z Tobą. Bierzemy pod uwagę Państwa wybory i wykorzystujemy tylko te dane, na które wyrazili Państwo zgodę.

Te pliki cookie umożliwiają korzystanie z naszej strony internetowej poprzez włączenie podstawowych funkcji, takich jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów. Nasza strona nie może funkcjonować prawidłowo bez tych plików cookie.

Te pliki cookie pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą stroną internetową, zbierając informacje anonimowo. Dzięki tym informacjom możemy stale ulepszać naszą ofertę.

Pliki te są używane do śledzenia odwiedzających strony internetowe. Intencją jest pokazanie reklam, które są istotne i angażujące dla indywidualnego użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i osób trzecich zajmujących się reklamą.